#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacja pomocnicza dotycząca zmian w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „ Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych” oraz w Formularzu zgłoszeniowym z dnia 06.05.2025 r.
Status Kandydata/tki na Uczestnika/czkę Projektu na rynku pracy oraz wymagane dokumenty potwierdzające ten stan:
Osoby niepracujące:
□ osoba bezrobotna ( należy przedstawić potwierdzenie rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy)
□ osoba długotrwale bezrobotna ( należy przedstawić potwierdzenie rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy)
□ niezarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy (brak rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy powoduje odrzucenie formularza)
□ osoba bierna zawodowo (należy przedstawić potwierdzenie rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy jako osoba poszukująca pracy[1])
□ osoba poszukująca pracy (należy przedstawić zaświadczenie o statusie osoby poszukującej pracy zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy)
Osoby pracujące:
□ osoba pracująca (należy przedstawić zaświadczenie od pracodawcy)
Uczniowie/studenci:
□ uczeń/student studiów dziennych (należy przedstawić zaświadczenie potwierdzające status ucznia/studenta studiów dziennych
[1] Nie dotyczy uczniów/studentów studiów dziennych.
06.05.2025 r.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w V turze naboru do projektu pt. „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”.
Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 21.05.2025 r. do 22.05.2025 r.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 266 osób. Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl
Regulamin oraz formularz rekrutacyjny został zaktualizowany, obowiązuje aktualna wersja z dnia 06.05.2025r. dostępna na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl. w zakładce projekty – Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych – dokumenty do pobrania – V nabór.
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu, osobiście w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać kurierem pod warunkiem doręczenia w godzinach pracy biura.
Przesyłka pocztowa musi zostać nadana w terminie prowadzonej rekrutacji (do godziny 23:59), brana jest pod uwagę data i godzina nadania.
Przesyłka kurierska musi zostać dostarczona w terminie i godzinach prowadzonej rekrutacji, brana jest pod uwagę data i godzina dostarczenia.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysyłane na adres Biura Projektu, tj.: Fundacja Amico, ul. Kapitulna 1,
37-700 Przemyśl.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
21.05.2025r. | Biuro Projektu,
| Środa w godzinach Czwartek w godzinach |
Punkt kontaktowy | Środa w godzinach Czwartek w godzinach | |
Punkt kontaktowy dla powiatu lubaczowskiego | Środa w godzinach Czwartek w godzinach |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
29.04.2025 r.
Fundacja Amico informuje o anulowaniu podanego terminu naboru nr V z powodu konieczności wprowadzenia zmian do regulaminu rekrutacji
i uczestnictwa w projekcie oraz formularza rekrutacyjnego. Niezwłocznie po konsultacji z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie i po dokonaniu koniecznych zmian nowy termin naboru nr V zostanie ogłoszony do wiadomości publicznej.
25.04.2025 r.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w V turze naboru do projektu pt. „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”.
Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 12.05.2025 r. do 13.05.2025r.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 266 osób. Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl
Regulamin oraz formularz rekrutacyjny został zaktualizowany, obowiązuje aktualna wersja z dnia 25.04.2025r. dostępna na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl. w zakładce projekty – Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych – dokumenty do pobrania – V nabór.
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu, osobiście w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać kurierem pod warunkiem doręczenia w godzinach pracy biura.
Przesyłka pocztowa musi zostać nadana w terminie prowadzonej rekrutacji (do godziny 23:59), brana jest pod uwagę data i godzina nadania.
Przesyłka kurierska musi zostać dostarczona w terminie i godzinach prowadzonej rekrutacji, brana jest pod uwagę data i godzina dostarczenia.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysyłane na adres Biura Projektu, tj.: Fundacja Amico, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
12.05.2025r. |
| Poniedziałek w godzinach Wtorek w godzinach |
Punkt kontaktowy | Poniedziałek w godzinach Wtorek w godzinach | |
Punkt kontaktowy dla powiatu lubaczowskiego | Poniedziałek w godzinach Wtorek w godzinach |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zgłaszające się do projektu osoby niepracujące, które przekroczyły wiek emerytalny tj. kobiety z ukończonym 60 rokiem życia oraz mężczyźni z ukończonym 65 rokiem życia będę zobowiązane do odbycia spotkania z doradcą zawodowym w celu przeprowadzenia odpowiedniej ankiety.
Dodatkowo zgłaszające się do projektu osoby pracujące, które przekroczyły wiek emerytalny tj. kobiety z ukończonym 60 rokiem życia oraz mężczyźni z ukończonym 65 rokiem życia zobowiązane są dostarczyć do Biura projektu dokument potwierdzający aktywność zawodową (np. umowa o pracę/zlecenia, tzw. „pasek” wynagrodzenia, potwierdzenie przelewu wynagrodzenia, ostatni PIT od pracodawcy/zleceniodawcy, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie od pracodawcy/zleceniodawcy itp.)
W/w dokument musi być dostarczony w terminie do 5 lutego 2025 r.
Wszystkie osoby, które złożyły formularze rekrutacyjne w naborze IV otrzymają informację w formie maila o tym kiedy odbędzie się spotkanie z doradcą zawodowym.
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI – IV TURA NABORU
Informujemy, że w dniu 14.01.2025 r. o godzinie 18:00 zakończyliśmy przyjmowanie formularzy
zgłoszeniowych w ramach IV naboru do projektu „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”.
W wyznaczonym terminie naboru złożono 722 formularze zgłoszeniowe.
Informacja z listami rankingowymi po ocenie formularzy rekrutacyjnych zostanie opublikowana nastronie internetowej Fundacji Amico.
*Liczba będzie aktualizowana na bieżąco o dokumenty, które napływać będą pocztą (przesyłki
przyjmowane są bez względu na zakończenie terminu naboru, jeżeli nadane zostały w terminie prowadzonej rekrutacji do godziny 23:59).
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
30.12.2024 r.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w IV turze naboru do projektu pt. „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”. Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 13.01.2025 r. do 14.01.2025r.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 266 osób. Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl.
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu, osobiście w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać kurierem pod warunkiem doręczenia w godzinach pracy biura.
Przesyłka pocztowa musi zostać nadana w terminie prowadzonej rekrutacji (do godziny 23:59), brana jest pod uwagę data i godzina nadania.
Przesyłka kurierska musi zostać dostarczona w terminie i godzinach prowadzonej rekrutacji, brana jest pod uwagę data i godzina dostarczenia.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysyłane na adres Biura Projektu, tj.: Fundacja Amico, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
13.01.2025r. 14.01.2025r. | Biuro Projektu, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl
| Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 |
Punkt kontaktowy ul. Piotra Skargi 6, 37-700 Przemyśl | Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu lubaczowskiego ul. Kościuszki 2, 37-600 Lubaczów | Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI – III TURA NABORU
Informujemy, że w dniu 08.10.2024 r. o godzinie 18:00 zakończyliśmy przyjmowanie formularzy
zgłoszeniowych w ramach III naboru do projektu „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”.
W wyznaczonym terminie naboru złożono 763 formularzy zgłoszeniowych.
Informacja z listami rankingowymi po ocenie formularzy rekrutacyjnych zostanie opublikowana na stronie internetowej
Fundacji Amico.
*Liczba będzie aktualizowana na bieżąco o dokumenty, które napływać będą pocztą (przesyłki
przyjmowane są bez względu na zakończenie terminu naboru, jeżeli nadane zostały w terminie prowadzonej rekrutacji do godziny 23:59).
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w III turze naboru do projektu pt. „Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych”. Nabór dokumentów rekrutacyjnych prowadzony będzie przez co najmniej 2 dni w okresie od 07.10.2024 r. do 08.10.2024r.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 266 osób. Informacja o zamknięciu rekrutacji zostanie opublikowana na stronie internetowej Projektu: amico.przemyska.pl.
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć w okresie trwania rekrutacji do Projektu, osobiście w Biurze Projektu lub w wybranym Punkcie kontaktowym w godzinach określonych w harmonogramie rekrutacji lub przesłać kurierem pod warunkiem doręczenia w godzinach pracy biura.
Przesyłka pocztowa musi zostać nadana w terminie prowadzonej rekrutacji (do godziny 23.59), brana jest pod uwagę data i godzina nadania.
Dokumenty rekrutacyjne wysyłane pocztą lub kurierem muszą być wysyłane na adres Biura Projektu, tj.: Fundacja Amico, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl.
Harmonogram rekrutacji:
Data | Miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych | Godziny składania dokumentów rekrutacyjnych |
07.10.2024r. 08.10.2024r. | Biuro Projektu, ul. Kapitulna 1, 37-700 Przemyśl
| Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 |
Punkt kontaktowy ul. Piotra Skargi 6, 37-700 Przemyśl | Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 | |
Punkt kontaktowy dla powiatu lubaczowskiego ul. Kościuszki 2, 37-600 Lubaczów | Poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00. Wtorek w godzinach od 10.00 do 18.00 |
Formularz rekrutacyjny oraz Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie można pobrać ze strony internetowej Projektu lub otrzymać w Biurze Projektu oraz w Punktach Kontaktowych, na życzenie – mogą zostać wysłane pocztą.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 19.09.2024 r. został zaktualizowany Regulamin rekrutacji i uczestnictwa oraz formularz rekrutacji w projekcie Rozkwit kwalifikacji zawodowych osób dorosłych. Zachęcamy do zapoznania się w zakładce dokumenty do pobrania.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Aktualności
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIELANIA WSPARCIA W PROJEKCIE:
- Złożenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych w trakcie trwania naboru, w przypadku osób które dokumenty rekrutacyjne wysłały pocztą/ kurierem odbiór nadanego indywidualnego numeru zgłoszeniowego w przeciągu dwóch dni w Biurze Projektu.
- Utworzenie indywidualnego konta w Bazie Usług Rozwojowych,
- Podpisanie umowy trójstronnej z Operatorem i z wybranym Wykonawcą usługi rozwojowej,
- Jeśli cena usługi rozwojowej przekracza koszt 5200 zł brutto i/lub III kwartyl dla danej podkategorii usług, wpłaty bezpośrednio na numer bankowy Wykonawcy ww. różnicy z własnych środków przez Uczestnika/czkę,
- Wniesienie wkładu własnego w terminie wskazanym w umowie trójstronnej na wskazane w umowie konto Projektu,
- Otrzymanie od Operatora numeru ID i dokonanie zgłoszenia na usługę rozwojową w Bazie Usług Rozwojowych nie później niż na dwa dni przed rozpoczęciem usługi rozwojowej,
- Uczestnictwo w usłudze rozwojowej na zasadach określonych przez Wykonawcę usługi,
- Przystąpienie do egzaminu potwierdzającego nabycie/podniesienie kwalifikacji/kompetencji/umiejętności,
- Wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową w Bazie Usług Rozwojowych zgodnie z Systemem Oceny Usług Rozwojowych,
- Złożenie wniosku rozliczeniowego wraz z załącznikami określonymi w umowie trójstronnej.